26 Temmuz 2014 Cumartesi
Rize25 °C
HAVALİMANI İHALESİ PAZAR’A NASIL KALDI?
Cumhurbaşkanlığı seçimi ve muhalefet
Seyfullah Fırat: İnanan gönüller
D. Ali TAŞÇI: BİR KUŞ KADAR HAFİFLEDİM
Osman YAZICI: Senatörün elektriğini kestiler

Sadık HÜR

12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Ak Parti nasıl iktidar oldu?

Perşembe :
2002 genel seçimlerinde AKP iktidara nasıl geldi?
Cumhuriyet döneminde bütün partiler ve liderleri cumhuriyet hükümetlerini defalarca yöneterek şanslarını denediler.
Ülkede 58 hükümet kurularak ortalama iktidar olmak 1,5 yıla tekamül etti
Rahmetli Özal ve Menderes hariç bu hükümetler ülkeyi felakete sürükleyecek neticeleri de peşlerinde getirdiler.
2002 Kasım seçimlerinde yine ülke iflasın eşiğinde değil miydi?
Hafızalarımız bizi erken yanıltmasın!
Geçmiş partilerin liderlerinden hiçbiri bu çökmüş ekonomiyi teslim almaya yürekleri yetmediğinden meydanı bırakmışlardı.
Eğer kasada az da olsa bir şeyler olsaydı onlar bir yolunu bulur yine hükümet kurmanın hesaplarını yaparlardı.
Ne yapıp edip seçimleri kendi lehlerine bitirirlerdi isteseler.
Artık ülkeyi idare edecek mecalleri kalmamıştı zaten.
İşte böyle bir durumla 2002 genel seçimlerine gelindi.
Onlara göre iflas etmiş bir şirketi Tayyip Erdoğan'a bıraktılar ve batan gemi ile o da gider düşündüler.
O hale getirmişlerdi ki kendileri bile bugün gemini hala ayakta durarak yüzmesine inanamayacaklardı.
Böyle olması belki de gerekli idi.
Aksi halde hükümeti teslim etme gibi bir niyetleri de olmazdı.
Tayyip Erdoğan da işin başına gelemezdi tabii ki.
Gemiyi terk eden bu liderler kendi hesaplarına göre halk nezdinde önlenemez şekilde yıldızı parlayan Tayyip Erdoğan’ı da silmeyi amaçlıyordular.
Onlara göre zaten kurtuluş yoktu ve gemiyi artık terk etmişlerdi.
Bugün geldiğimiz noktada anladık ki ekonomi gemisinin gerçek kaptana ihtiyacı vardı.
Ve tecrübeli kaptan gelecek bana 3 yıl zaman tanıyın deyip gemiyi kurtarmayı başaracaktı.
Ve bütün gemilere kaptanlık yapma yetkisini milletten alacaktı.
Siyasette ülkeyi yönetme sanatı icraatla anlaşılmıştı.
Lafla yönetenler ellerini ayaklarına dolayıp düz yerde yolu şaşırmışlar, toplumu da ümitsizliğe itmişlerdi.
Artık toplum öyle bir hale gelmişti ki bu ülkede rahatlık yok deyip, başka ülkelere göç etmenin hesaplarına başlamışlardı.
Şimdi ise başka ülkelerin insanları Türkiye’ye gelmek için, yatırım yapmak için fırsat kollamaktadır.
Tabii ki şimdi kasa dolmaya başladığından oluyor tüm bunlar.
Yine hileli yolları deneyip vananın başına geçmek için her türlü manevraları deneyeceklerdir.
Vatandaş artık uyanık olup iyi ile kötüyü ayırt etme noktasında hata yapmamalıdır.
Gönül istiyor ki bir daha ülke iflasın eşiğine gelmesin.
Saygılarımla.
Okuyucu Yorumları
UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik ve tamamı büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmamaktadır.
Toplam 32 yorum.
  • metin01 Eylül 2013 Pazar 03:51yuhhhh

    Bu yazıyı yazan şahıs insaf sınırlarını cidden zorlamış.Menderes değilmidir bu ülkenin borç batağına saplanmasının açılışın yapan.Yine aynı menderes değilmidir diktatörlüğe soyunan.Ya da Özal,memlekette ne var ne yok satmanın pimini çeken,yetmedi gıtlağa kadar bu ülkeyi borçlandıran.Sen karşında tarih bilmez gerizekalı insanlar mı var zannediyorsun arkadaşım Bu tarz taraflının da ötesinde yazılar yazarak Yazıklar olsun.

  • Erol Yıldız03 Eylül 2012 Pazartesi 12:31Hangi ülkede yaşıyorsunuz.

    İşsizlik, Açlık, sefalet, fuhuş, cinayet, tecavüz, kadına dayak
    Bunların 2002 den önceki ve bu günkü yüzdelerine bakın neler olduğunu göreceksiniz. Demokrasi diye geldiler, diktator oldular. Hayal dünyasında yaşayanların bir gün uyanmasını ve tüm çıplak gerçeği görmesini diliyorum çok geç olmadan.
    Ekonomideki durum tamamen ABD nin insiyatifinde. RTE onlarla ters düşse bakın nasıl ekonomik krizler arka arkaya geliyor.

  • ahmet05 Mart 2007 Pazartesi 18:27süper

    çok güzel yazmışsınız hocam sonuna kadar size katılıyorum diğer yazılarınızı da okudum hepsi çok mantıklı ve güzel

  • Metin KILICARSLAN26 Şubat 2007 Pazartesi 00:08TONYUKUKA CEVAP

    SAYIN TONYUKUK,Allah askina akliniz basinizdami sizin yoksa siz türkiyeden baska biryerdemi yasiyorsunuz.? Senin yasadigin yerde kactane arazi gayri müslime satildi.?Peki bizim vatandaslarimiz Avrupadan gayri menkul alirken oluyorda onlar alinca neden olmuyor,Bakin sadece Almanyadaki Diyanete bagli camilerimizin sayisindan haberiniz varmi (875)ve bunlarin 650 sinin tapusu ditibe ait,buna diger dini cemaatler dahil degil.Yine sadece almanyaki türklerin aldigi evlerin m2 olarak hacmi iki milyon m2 yi buluyor ki rakam olarak 165 bin daireleri var türklerin.Siz neden bahsediyonuz.Bna aytten hadisten misal vermeniz büyük bir hata,Sevgili peygamberimizden sonra yani asri saadetten sonra kuranin tama manasiyla hakim oldugu bir devir gelmemis.bakin unutmayin devletlerin dostu olmaz, devletlerin cikari olur,ister bu devlet islam devleti ister yahudi devleti olsun,Peygamberimiz medineye hicret yapinca oradaki medinelilerle yaptigi anlasmadan haberiniz yokmu.?hasa bu ayeti siz onada diyebilirmisiniz simdi.Siz eger nankör degilseniz sadece 3 yil önceki elektrik fiyatiyla bu günkükünü karsilastiracak olursaniz bunun farkina varirsiniz.
    Metin KILICARSLAN

  • kemal suıçmez25 Şubat 2007 Pazar 23:32demokrası

    sadık beyı tanımam sadece yazılarunı okuyorum zaman zaman akpyı eleştırılerıde olmustur yorum yapan arkadaşlar sadece tebkı olsun dıye yorum yapmayın gerceklerı ogrenını vf o zaman yazdıgınız yorumlar ses getısın saldırganlıgı bırakalım gerceklerı tartışalım bır daha edıtore teşekkur etmek ıstıyorum her turlu eleştırıyı yayınlıyor

  • harun25 Şubat 2007 Pazar 15:32halk ne yapacağinı cok iyi bilir

    doğru söyleyenı 7 köyden kovarlarmiş hocam ne güzel anlattın ağzına sağlik kasada para bekleyenler başa geçmenın hesaplarını yapıyor bu halk bu çapulculara musade etmeyecek yıne dersını verecek sandığa gömecek

  • tonyukuk25 Şubat 2007 Pazar 11:20pazarlamacılar

    SAYIN KILIÇARSLAN, evet bir gecede dolar inip çıkıyodu doğru o zanman memleketteki dolarlar halkın elindeydi memleketin sanayısıde bankasıda, şimdi zaten herşey yabancıların eline geçti saolsun akp li ler çok iyi pazarladılar allahları var. şimdi doların inip çıkmamasına gelince yabancı yatırım yapmış değil memleketi olduğu gibi almış uluslararası sermaye adam kendi parasının değerini kaybettirir riske sokarmı. imkb yükselmiş iyide sokaktaki vatandaşa ne bundan yine yabancı sermaye kazanıyor.çünkü türklerin elinde ne var ne yok satılmış hepimiz askari ücrete yabancılara çalışacaz çook yakında allah yardımcımız olsun. bakara süresi 120. ayeti okuyun lütfen. maide süresi 51 ayeti okuyun lütfen. yağdanlığa gerek yok.

  • Metin KILICARSLAN25 Şubat 2007 Pazar 00:47Camuru degil cicegi görün lütfen

    Beyler yorum yazarken lütfen gecmisi hatirlayarak yazin.Bizler bir gecede cebimizdeki paranin yari yariya düstügünü,maasimizin 150 dolara indigini,bakkala kosarak gidenin daha ucuza aldigini unutmadik.Nankör olmayin lütfen nankör.illada memleketi benim oy verdigim insanmi düzeltecek yani,Ben bu partiye oy vermedim ,ama önümüzdeki secimlerde insallah oyum ak partinin olacak.Size camuru cicegi görmenizi tavsiye ediyorum. Saygilarimla
    Metin KILICARSLAN

  • şener boz23 Şubat 2007 Cuma 21:26ibret

    bakın insan ne hallere düşüyor.Koskoca sadık hoca akp lilerle girdiği dirsek teması sonucu ne hallere düşüyor. Ne derecede gerçekleri sapıtıyor. Bu durumu ancak merhum sakıp sabancının sözleri ile ifade edebiliriz: vah vaaah, vaaah, vaaaah!

  • saygın atalay23 Şubat 2007 Cuma 20:41saygınızı kaybetmeyin lütfen.

    Sevgili Hocam:Öyle şeyler yazıyorsun ki sanki bu ülkede yaşamıyor gibisin.Bilinen saygınlığın olmasa veya sizi tanımamış olsak gelirinizin çok yüksek ve izlenen politikaların size kazanç sağlamış olduğunu düşüneceğim.Siz yine de kendinizin öz eleştirisini yapın lütfen. Doğruyu bulacağınıza inanıyorum.

  • hasaneren23 Şubat 2007 Cuma 15:20siz inaniyormusunuz?

    Su ana kadar devletin elinde para edecek ne varsa sattilar(Tüpras,bankalar,telekom,toprak,kibris,türkmenler) acaba gelecek iktidarlara satacak ne biraktilar yada ne yaptilar.

  • BEHLÜL23 Şubat 2007 Cuma 13:19AKL-I SELİM

    Değerli Sadık hocam.Gel etme eyleme.Seninle yakından tanışırız.Seni çok iyi de tanırım.Şu iktidarı öven yazılarını beğenmiyorum.Gel vazgeç.Fikri platformda her şey yazılabilir.Ancak senin kaleminden çıkacağına inanılmayacak yazılar yazıyorsun.Yazılarını okuyan dostların inanamıyor.Bunu bilesin.Kaybedecek olduğun ne maddi ne manevi birşey olmadığını da biliyoruz.Selamlar

  • MEVKİDAŞ23 Şubat 2007 Cuma 13:05BİLİNMEZ

    Çok kötü bir temelde yapılan yeni yapı sağlam sayılmaz.

  • aycan22 Şubat 2007 Perşembe 00:36yazık

    yorumları okudum.yazık hala güneşe karşı tükürenler var.sadık hocayı iyi tanırım.ak partıyı körü körüne destek veren birisi değil.geçmiş dönemlerde ülkeyi batıran o meşhur koalisyonlara sempatısı olan,mhp-anap,çizgisinde birisi idi.şimdi gerçekleri anlatınca o tuhaf rumuzlarla zehirlerini kusuyorlar.bu millet tekrar o karanlık dönemlere dönmek istemiyor.tv leri bu millet izliyor.vatan,kuvva,sakarya.silah vs.yazık.hala oralarda nemalanıyorlar.gençlerimizi tahrik etmeyin.lütfen.başka vatanımız yoktur.silah değil kitap,kalem.bilgisayar verelim.bu millet çok iyi şeylere layık.bir daha geçmişin karanlık dönemlere dönmeyeceğiz.bu millet de müsade etmeyecek.allah yar ve yardımcmız olsun.

  • Metin Erdoğan20 Şubat 2007 Salı 15:18Gerçekleri Çarpıtmak

    Mevcut iktidarın yaptığı uygulamaları savunmak için gerçeklerin saptırılması lazım. Bu yazıda saptırma ve gerçekleri örtmek için yazılan yazılardan sadece biri. Öncelikle 2002 seçimleri öncesinde Türkiye'de sahneye konan oyunu iyi analiz etmemiz lazım. ABD gezisinden dönen Ecevit'in Irak işgaline karşı yaptığı açıklamalardan sonra Siyonist lobilerin güdümündeki ABD düğmeye bastı. Avrupa' ABD dişişleri bakan yardımcısının da katıldığı toplantıya Türkiye'den Tayyip Erdoğan, Mesut Yılmaz, İsmail Cem, Hüsamettin Özkan ve Aydın Doğan katılmıştı. Hastaneye düşen Ecevit'in gün geçtikçe kötüye giden sağlığı milletin kafasında soru işaretleri bırakırken o sırada kartel medyasının yayın politiksaıda bizlerin dikkatinden kaçmamıştı. O toplantıda alınan kararlardan biri MHP'siz ve Ecevit'siz bir hükümet kurmaktı. Karar hemen uygulamaya konuldu ve DSP kapuz gibi ikiye bölündü. Bu senaryonun istihbaratını toplantıdan önce alan sayın Bahçeli uygulamayı görünce derhal millete gitmeyi uygun görerek oyunu kısmen bozdu. Seçim sathı mailinde medyanın karartmasıyla ve ortaya konan tahterevalli oyunu ile AKP iktidara getirildi. AKP ne yaptı? Ekonomide gerçekte hiç bir müspet gelişme olmadı. Ülkenin üretim kaynakları Telekom, Tüpraş hisselerinin Ofere satılması gibi yok pahasına yabancılara peşkeş çekildi. Dış politika ise içler acısı bir vaziyette. Kuzey Irak'taki çadır ağaları Türkiye'ye meydan okuyor. Kıbrıs'ta Annan planı oylanmadan iktidarın söyledikleri, vaatleri ortada. Hangisi gerçekleşti? İzalasyonlar mı ortadan kalktı? Gündüz vakti Kızılay meydanında havai fişeklerle yapılan kutlamar hangi zaferin kutlamasıydı? Peki geldiğimiz noktada kazancımız nedir? Borsa ve faiz için gelen sıcak parayı yatırım olarak ifade etmek, milleti aldatma değilse cehalettir. Dış borcumuzun 200 milyar dolar artması karşılığında bu ülkede ne yapıldı? Hadi iyi niyetlisiniz diyelim şu son petrol yasasınıda mı görmediniz? Suriye sınırındaki mayınlı arazinin yahudi firmalarına 49 yıllığına verilme çabaları ki verildiği iddia ediliyor, hükümetten tık yok bunlara rağmen iktidarı savunanlar ya art niyetlidir ya cahildir veya iktidardan nemalanmaktadır.

  • Ahmet SAGLAM19 Şubat 2007 Pazartesi 18:27TESEKKÜR

    Güzel yazinizdan dolayi evvela sizleri tebrik ediyorum.Bendeniz Almanya kalan bir vatandas olarak yazinizi te´kit etmek istiyorum.Bir vesilyle su anda Almanyada iktidarda bulunan SPD partisinin bir bakaniyla bir toplantida bulunduk,ve aynen su ifadeleri kullandi´´Bizler avrupali millet vekilleri ve bakanlar olarak bir birimizi öyle yakindan tanirizki coluk cocuktan ve aile fertlerinden bir birimize haber sorariz,ama Türk bakanlar daima degistigi icin degil coluk cocugunu onlarin kendini bile tanimak mümkün olmaz dedi.Bende diyorumki su iktidar hicbir sey yapmamis bile olsa bu iktidardaki istikrar bile memleletimize yeterde artar bile beyler.Bizler ancak Avrupada güclü iktidarlar sayesinde rahat yasayabiliyoruz yoksa gecmistekiler gibi ciliz ve fasif hükümetler bizleri buralarda perisan ettigini bizler cok iyi biliyoruz. Selam ve saygilarimla.
    Ahmet SAGLAM
    HANNOVER

  • yılmaz erkan19 Şubat 2007 Pazartesi 17:57ampul

    akparti nasilmi ikdidar oldu boşluk vardi orayı doldurdu şimdide boşluk birakmiyoooooooooooo

  • seyfullah fırat18 Şubat 2007 Pazar 22:26Ahmet çakır kardeşim.

    Ahmet çakır kardeşim. sizi aklıseliminizden dolayı kutluyorum. Geçmişte oyunu vermiş fakat birileri gibi körelmemiş gerçek bir entelektüelsiniz. Yanlışları sorgulayıp şimdi tepki koymussunuz. Gönülden kutluyorum. Keşke herkes sizin gibi gerçekleri görebilse. Ne mutlu size. saygılarımı kabul edin lütfen. Allah yar ve yardımcınız olsun kardeşim.

  • ahmet çakır18 Şubat 2007 Pazar 20:32bence

    yazınızdan durumdan memnun olduğunuzu anlıyorum.yani 2. cumhuriyetçi dediğimiz sözde aydınlarının fikir ışığında seküler hukuk adına zinayı suç olmaktan çıkaran üzerinde yaşadığımız vatan evlatlarını sebze meyve ayrımı yapıp türk milleti fikrini kabullenemeyen ülkenin bütün kaynakları bir yerlere yaranmak için satılması sizi memnun etmiş olabilir .bir zamanlar apoyu asmadı diye hükümeti beraber eleştirdik ab ve abd politikalarını eleştirdik dış borçları ve bağımlılığı eleştirdik.ama iktidara gelince eskiyi mumla aratanlar oldu.benim dikkatimi çeken yanlşlıkları çok iyi bildikleri halde eleştiri getirmeyenlerdir.siyasetin dinin çok önüne geçtiği ve araç olarak kullanılacak heves olarak görüldüğü ahir zaman fetvalarının sonucudur.ALLAH hepimizi ıslah etsin.

  • özkan vural18 Şubat 2007 Pazar 19:46sende mi sadık hoca

    hocam sen bunlara uyma.. sen dini bütün birisin amerikancılarla ne işin olur senin. memleket ne hale düştü dahada kötü olacak bu adamların yaptıklarına kendileri bile sahip çıkmazken sen nasıl böyle yazıyon anlamadım. ayet ne diyorsa o imamhatipli arkadaşımızın dediği gibi bakara suresi 120. ayet ve maide suresi 51 ayeti okudum. gerçektende haklıymış. kım ne der bilmem ama kuran ne derse o olur. ben onu bunu bilmem.

  • seyfullah fırat18 Şubat 2007 Pazar 19:36Bana göre AKP nin iktidara geliş deme yerine iktidara getirilişi demek d

    Sadık Hür kardeşimin yazılarını zevkle okuyorum. Çokta beğeniyor ve istifade de ediyorum. Anca; bu defa ki yazısının bir çok noktasına katılamadığı arz etmekm isterim. Düşüncelrim şahsıma aittır. İster paylaşır, ister paylaşmazsınız. Her iki tür tepkinize de sayugı duyarım. Sadık bey klardeşimde beni bu noktada anlayacaklarından eminim.
    AKP iktidara gelmedi arkadaşlar. AKP iktidara getirildi. AKP henüz partileşme sürecini bile tamamlamış değil. AKP gelişen veya geliştirilen yeni bir toplumsal dip dalgası üzerinde tezgahlarını kuran insan harmanından meydana gelen ve büyük çapta siyaset mühendislerince yönlendirilen bir tepki hareketi sonucu tek başına iktidara getirlmiştir.
    Saygı değer okuyucular. Ben Fillerin avlanma hikayesini kısaca anlatarak, AKP nin nasıl iktidara getirildiğini ve ne için getirildiğni kendi düşünce kulvarımda sizlerla paylaşmaya çalışayım.
    Hepiniz bilkirsiniz ki, Filler hantal hayvanlardır. Onları avlamak isteyen acımasız Fil avcıları onların gezindikleri yollar üzerine derin çukurlar kazarak onlara tuzaklar kurarlar. ( AYNEN tÜRK İNSANİNA YAPILDIĞI GİBİ). bU ÇUKURLARA DÜŞEN BU HAYVANLARA SİYAH ELBİSE GİYMİŞ fİL AVCILARI GÜNLERCE SİVRİ UCLU MIZRAKLARLA İŞKENCE YAPARLAR.( AYNEN Türkiyede Ankara parkını ele geçiren çetelerin Türk milletine yaptığı gibi) işkencelerden illallah diyen zavallılaşan filler bir kurtarıcı bekler hale gelirler. İşte tam bu sırada aynı acımasız Fil avcıları kenarda bekleşen kendi arkadaşlarından birilerine bu defa siyah elbise değilde, beyaz elbise giydirerek çukurun başına gönderirler. Siyah elbiselilerden çok çeken filler beyaz elbiselileri görünce kurtarıcı geldi diye sevinip Bayram ederler ve tam bir teslimiyetle teslim olurlar. Bu defada kurnaz avcılar Fillerin dişlerini sökerler.( yine yıllardır Türk milletine yapıldığı gibi) lütfen bu hikayemdeki uslubumu maruz ve hoş görün. Şimdi, sevgili dostlarım. Bu oyunun benzeri Atatürkün ölümünden bir sene sonra başlkamış ve bu güne kadar sürmüştür. Her kurtarıcı sonrasında biraz daha borçlandık, bıraz daha yorgun düştük, bıraz daha bağımsızlığımız kaybettik ve ortak paydalarımızdan koptuk veya koparıldık. Her gelişen dip dalgaları bu oyun benzeri oyunlarla notralize edilmiştir. şimdi yeni kurtarıcılar hazırlanıyor, bekleyin ve hep birlikte göreceğiz. Benim kısaca sözüm şu. Her Ali Haz . Ali değildir ve her sakallı molla değildir. Biz işlerimizi ve hayat tarzımızı; her işimiz müslüman Türke göre ve müslüman Türk için pirensibiyle ölçüp bitmedikçe, olaylara dar açılardan bakmaya devam ettikçe kurtarıcıların sonu gelmeyecek ve Ankarada ki kuşatma devam edecektir. Kaybedilen milli devlet ve milli devletin temel dinamikleridir. Bunları yeniden inşa etmedikçe aldatanlar aldatmaya, aldananlarda aldanmaya devam edecklerdir. saygılarımla.

  • tırıgonomı18 Şubat 2007 Pazar 14:45yapamayız

    amerikada kurulmuş ve amerikanın yüksek menfaatleri için çalışan bir partinin nasıl kurulduğunu biz türkiyede tartışamayız. akp bütün sorunları çözmeye devam edecek, tabi yerseniz. gerçekler ***** de

  • dursun18 Şubat 2007 Pazar 09:58yorumcular

    butun yorumcuların yazdıkları sitede cok şeffaf bır sekilde yayınlanıyor yıne icıne sındıramıyanlar rahat edemıyorlar dogrudur bilginin bittigi yerde kaba kuvvete bas vuranlar hala vardır köhnemış fikirler paslanmış civilere benzer onları söküp atmak zordur her türlü eleştırılere acık olan sıtemıze bır daha teşekkür edıyorum tahammul etmeyı ögrenılım beyler

  • KÜRŞAD17 Şubat 2007 Cumartesi 23:06Vatansever

    "Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak" yanlışlığına çok fazla düşer hale geldik.
    Sayın yazar, 2002 öncesi yaşanan olaylara çok yüzysel baktığını düşünüyorum.Küreselleşme taraftarları olarak unuttuğunuz birşey var;Türkiye'deki olayları "Küresel Kraliyetçiler"in politikalarından ayırarak düşünemezsiniz.
    AMERİKA'nın Irak'ı işgal politikasına, önceki hükümet evet deseydi; yine de ekonomik kriz olur muydu? Irak'ı işgal sürecinde,içinde milliyetçi unsurların da bulunduğu koalisyon hükümetini kullanmakta zorlanacaklarını hesaplayan haçlı-siyonist güçler,"MİLLİ GÖRÜŞ" gömleğini çıkarmış,meşruiyetini AB ve ABD'de arayan "siyasi proje"yi sözde kurtarıcı olarak önümüze koyduklarını anlamak için daha nelerin olmasını bekliyoruz.
    Söyler misiniz,AKP,AB ve ABD'ye rağmen hangi milli dış politika başarısını gösterdi?
    TÜSİAD'a rağmen hangi iç meselemize çözüm getirdi.
    Başörtüsü meselesini mi çözdü!
    Meslek lisesi mezunlarının mağduriyetlerini mi giderdi!
    işşizlere iş, aşsızlara aş mı verdi!
    iç ve dış borcumuz mu azaldı!
    Yabancılar, yatırım yapmaya mı yoksa ,dolara yüzde 30 faiz almaya mı geliyorlar!
    AKP iktidarının,"Babalar gibi satarız, ne olmuş yani. Yeter ki yabancı sermaye gelsin" mantığı ile özetlenen politikaları sonucunda Türkiye'deki finans sektörünün neredeyse tamamına yakını yabancıların eline geçtiğini görelim!
    Özgürlük adına 301.maddeyi kaldırma çalışmalarını yapan hükümetin,milliyetçilk daha da yükselir korkusuyla "kurtlar vadisi" dizisine sansür uygulaması garabetine ne demeliyiz.
    Barzani'nin, "AKP seçilirse diyalog devam eder; milliyetçiler seçilirse diyalog kesilir." demesi manidar değil mi!
    Velhasıl,halk ozanının deyişiyle "Bir değişme masalı, bir de AK tutturdular; bu millete KARAYI , AK diye yutturdular."

  • Hemşin'in Yüksek Kalesi17 Şubat 2007 Cumartesi 21:53el,el,el,el,el,İNNNNSSSAAAAFFFFFF!!!

    Ey muhterem;(size diyorum sadık bey) anladık, sizi tanıdık, epey zamandır bu sitede Hükümetin sesi RADYOSU frekansından çalıyorsun devamlı, ama el insaf be brader , Aldatma ve Kandırma Partisinin kısaca AKP nin( brader, terimi sizin gibi AB, ABD muhabbbiplerinine hitab şekli oluyor) bari bu memleketi bu ülkeyi kurtardı babındaki söylemlerin, kusura bak ama abesle iştigalden başka birşey değil. Bu ülkenin Başbakanına doğruları söylememek yakışmaz ama sen inançlı birisin, bari sen onların muhabbet ortağı olma, itibarını kaybetme, Dik yürü, Sağlam dur...

  • oğuz kağan17 Şubat 2007 Cumartesi 20:53bop eş başkanına methiye düzmek

    bop un ne olduğunu köşe yazarımız bilir diye düşünüyorum.bunu bile bile eğer methiyeler düzebiliyorsa,aynı kafadadır demektir.övünerek buş ile bop un eş başkanı olduğunu söyleyen erdoğanı ve onun partisini göklere çıkarmak buş u göklere çıkarmak değil midir?mahir kaynak demiş ki:iran müslümanları amerikan düşmanı,bağımsızlık yanlısı,türkiyeli müslümanlar amerikancı ve teslimiyetçi.yazı size,beğenmediğiniz solculara bakın ve ders alın.vatan söz konusu olunca nasıl dik duruyorlar.şunu üzülerek söylemek zorundayım:dünyanın hiçbir yerinde türkiyedeki müslümanlar kadar riyakar müslüman yoktur.pazar53 eleştiriye açık değil,yazımı yayınlamayabilirsiniz.ama sizin yayın politikanız konusunda her yerde konuşuyoruz.halkın gözündeki değeriniz her geçen gün azalmaktadır haberiniz olsun.(Not: Sn. Ziyaretçi. pazar53 övülmek ya da yerilmek anlamında yönlendirmelerle yayın yapmaz. Sorumluluğumuz gereği, genel ahlak kurallarını zorlayan tek taraflı suçlamalar ve hakarete varan asılsız iddialar ile propaganda içeren mesajlar dışındaki tüm görüş ve eleştiriler sütunlarımızda yer almaktadır. Saygılar!)

  • bilge kağan17 Şubat 2007 Cumartesi 20:35elin gemisine binmek

    sadık hocam,yazdığın yazıya sen inanıyor musun?başbakan türkiyeyi ipotek ederek dışarıdan para almış,tıpkı bankaya evini ipotek eden insanlar gibi.üretim artı mı,öz kaynaklarımızdan yararlanıyor muyuz,başbakan gasılhane vesüper market açmaktan başka ne yaptı.cumhuriyet tarihinde yapılan borçlanmadan daha çok borçlanılmadı mı akp döneminde.ne oldu başörtüsü,ne oldu cuma eylemleri.yoksa haşa allah'ın ayetlerini tedavülden mi kaldırdınız.birde 127 milletvekiliyle apoyu asamadı diye mhp yi eleştirirsiniz.368 millet vekiliyle bir yok kanununu değiştirmedi akp.değiştirmez tabii ki,kullanacağı malzeme kalmaz.başörtüsü konusu olmasa tayyip erdoğana kim oy verirdi.sevgili hocam lütfen inanmadığın şeyleri yazma.sevgilerimle....

  • imamhatipli17 Şubat 2007 Cumartesi 12:42el ilanımı dağıtalım

    lütfen yazdıklarımızı yayınlayın 50 kere aynı yazıyı yazıyoz. biz çocukmuyuz zahmet edip yazıyom iyi valla sende yayınlama. kurtlar vadisinide yayınlamadılar zaten işine gelmeyeni yayınlama oh ne ala memleket.

  • imam ali17 Şubat 2007 Cumartesi 12:32sansür koyma lütfen

    yazımı yayınlayın adam seçmeyin sayın yonetici yoksa el ilanlarıyla pazara dağıtacam yanlı site olduğunuzu. teşekkürler. site dediğin açık olacak her görüşe sadece yağcılara değil.

  • amam ali17 Şubat 2007 Cumartesi 12:31sende mi abd mandası oldun

    evet bundan 4 yıl önceyi hatırlayalım cuma namazı çıkışlarında sürekli ab ve abd karşıtı eylem olurdu şimdi noldu nereye gitti müslümanlık sizde bindiniz ab veabd nin atına halka inat devam ediyorsunuz. bırakın bu önemsiz kıyaslarıda ülkem elden gidiyor gömülecek bir karış toprak bile kalmayacak allah korusun bu gidişle.bu hükümete hepberaber oy verdik inandık ama allah elimi kırsaydı da oy vermemiş olaydım. ne diyor maide suresi 51. ayet. hocam ya bakara suresi 120. ayet ne diyor. ayetleri okumadanmı konuşuyorsunuz bilmiyorum. yoksa müslümanlığı bıraktınızmı şimdi ne olduk biz.zina serbest herşey serbest. petrol yasası serbest oh memleket ne ala .

  • imam hatipli17 Şubat 2007 Cumartesi 12:24artık kimse bunlara kanmıyor

    Cuma protestocuları neredesiniz?
    Cuma günleri protestocuları vardı hani her hafta namaz çıkışında gösteri yapanlar. Kafir devlet, İsrail-ABD uşağı iktidar diye bağırıp vaveylâ koparanlar.
    Sahi ne oldu onlara? Neden AKP geleli hiç mi hiç görünmezler?
    Yoksa AKP geleli asrı saadet benzeri bir döneme kapı aralandı da haberimiz mi yok?
    İyi de onlar başörtüsüne-türbana özgürlük diye bağırmazlar mıydı?
    Yoksa başörtüsüne özgürlük geldi de haberimiz mi yok!
    İmamhatiplere eşit hak diye haykırmazlar mıydı?
    Bu okullara eşitlik geldi de biz mi
    işitmedik!.
    Değilse soruyorum o zaman bu suskunluk niye?
    Devam edelim:
    Kahrolsun İsrail, lanet olsun ABD demezler miydi?
    Derlerdi ise aylar ve hatta yıllardır Irak’ta devam eden yüzyılın zülmü yani Müslüman katliamına rağmen neden AKP öncesinde her hafta yaptıkları eylemlerden bir tanesini bile yapmazlar?
    Kıbrıs için, Kerkük için, Çeçenistan için dün yapıldığı gibi bugün neden itiraz bayrakları çekilmiyor?
    İktidarda AKP var da ondan değil mi?
    Demek sizin için başörtüsü de, İmamhatipler de, Kıbrıs da, Kerkük de, Siyonizim de, ABD’de, söylediklerinizin tamamı istismar yani amaç değil araçmış.
    Öyle olmasaydı AKP döneminde de bunu gösterir, eylem koyardınız.
    Evet sevgili okur, bunlar budur ve ben bu mukaddesat simsarlarını öğrencilik yıllarımdan bilirim.
    Metin Yüksel’in öldürülmesi sonrasında Fatih’te oturan ben, her Cuma günü namaz edası için gittiğim Fatih Camii’ne, ilk gidişimde saldırıya uğramamdan ötürü uzun dönem bir daha gidemedim. Sokmadılar beni. O dönem Fatih’te oturanlar bilirler, bu tayfa o çevrede kendilerince “kavmiyetçi” avını başlatmıştı. Ne yalan söyliyeyim muhteşem dinimizi ve temiz inançlarımızı siyasi ve ticari ikbal sağlamak uğruna forma yapan bu güruhu hiç mi hiç sevemedim. Sevemedim çünkü bunların iki yüzlülüklerinin çok yakın şahidiyim. Bunlar ve medyaları 80’li yıllarda banka reklamını bile haramdır diye gazetelerine basmazken, çok değil 10 yıl sonra bırakın reklamlarını basmayı banka sahibi oldular!
    Dış dinamiklerin oyuncağı
    Tamam belki değişmiş pardon gelişmişlerdi de yüce dinimiz acaba buna cevaz veriyor muydu? Öyle ya 10 yıl önce haram olan 10 yıl içinde nasıl helal hale gelmişti?
    Dar-ül Harp(küfür devleti) saydıkları devletin yani belediyenin otobüslerine kaytararak beleş binmeye domuzdan kıl koparmak olarak bakan bu tayfa, emin olun çıkarları uğruna kılıktan kılığa girerler ve bunu da kendilerinin ihtiyaca göre ayaküstü uydurdukları içtihat ya da yorumlara dayandırırlar.
    Hayır hayır, samimileri elbette tenzih ediyorum, ama emin olun İslam motifli siyasi ve cemaat yapılanmalar daki çekirdek kadrolar -birkaç istisna- dışındakiler, sadece sahtekar ve riyakar değil, aynı zamanda dış dinamiklerin de oyuncağı durumundadırlar.
    İşin ilginç olanı ne biliyor musunuz, bu grupların bir kaçını iş gereği çok yakından bilen biri olarak söyliyeceğim, bu cemaatlerin tamamının birbirinden nefret etmesi ve diğerlerini küfürde olmakla itham etmesidir.. Zira her cemaatın müridine göre vekil(!) kendi şeyhleridir. Diğerleri ise şirktedir. Hülasa o çevrelerde İslam inançtan ziyade ideolojidir ve o ideolojilerin Karl Marks’ı da kendi önderleridir.
    Gerçek bir İslam alimi, Atatürk’ün yaptığı en önemli hizmetlerden biri de tekke ve zaviyelerin kaldırılmasıdır, zira bunlar kaldırılmasaydı, bırakın her bölge ve şehrin ayrı bir mezhebi ya da tarikatı-cemaatı, her mahalle ya da sokağın ayrı inancı olurdu demişti... Doğru değil mi? İslamı öncelikle bu İslamcılardan kurtarmak gerekmiyor mu?... Üstad Necip Fazıl bu halleri görse ne derdi acaba?

  • EMEKÇİ17 Şubat 2007 Cumartesi 11:48Güçlü Türkiye

    Sadık Hocam yazmış olduğun yazıdan ötürü seni tebrik ediyorum.Yazın ile 4 sene öncesini bir kez daha az da olsa bizlere hatırlattın.İflasın eşiğine gelen bir ülke ve daha önlerinde 1,5 yıl daha iktidar olma fırsatı olan 3 parti en kolay yolu tercih edip kaçtılar.Onlar aslında bu manevra ile R.Tayyip Erdoğan'ın yıldızınıda söndüreceklerdi kısa bir sürede ama gelinen noktada tüm uğraşlara rağmen halkın artık eskilere rağbet etmediğini kendileride itiraf etmek zorunda kaldı.Türkiye kaptanı ile devamlı ileriye gidiyor.Kaptan Allah gününü üzün etsin.Allah yar ve yardımcın olsun.

  • MANŞETTEN DÜŞMEYENLER





    ANALİZ
    ÜYE İŞLEMLERİ